söndag 25 september 2016

Podcasts!

Bildresultat för podcasts


Nu har jag städat undan sommaren känns det som fast bara lagt undan sommarkläderna mm. Det är ännu helt ok väder men hösten är på väg så klänningar och sandaler kommer inte till användning mer i år. Känns skönt ha det gjort för det har varit full rulle den senaste tiden så när jag hade lite tid idag var det på tiden göra det, äntligen! 
 
Jag har börjat lyssna på podcasts fick tips och inspiration att börja lyssna av en kompis. Tänkt på det länge men det blev aldrig av, fast nu vilken grej lyssnar på en massa olika hela tiden. Lyssnar på school run, på bussen, när jag städar, lagar mat, bakar kan till och med få in en liten en när jag jobbar!  Finns så många bra poddar jag inte kan rada upp alla men jag är fast nu är det podcasts som gäller för mig.
 

Inga kommentarer: