tisdag 15 mars 2011

Nu börjar det...




I dag kom Janice och berättade lite om imorgon. Vi ska till Doncaster och ha ett möte sedan träffa Knoddan bara någon timme. Men jag måste säga jag blev lite chockad över det planeringsschema de skrivet. Fullt varje dag från tidig morgon till sen kväll! Då hon bor i en annan stad ska vi åka tåg t om två tåg och buss från oss till station varje dag... Vi ska vara ibland där vid 7.30 vid frukost och sedan ta henne hit ge henne middag och åka hem med henne för nattning!! Hur de tänkt vi ska umgås fattar jag inte får väl bli på tåget. Norman har ju en lustig kanske manlig syn på det hela när han säger att tåget bara tar nån timme...jo visst men ta sig till och från station, vänta på tåg, ev förseningar och sedan ska vi ju ha ett litet barn med oss! Tror han verkligen att det inte kommer ta lite längre än själva tågresans 60 minuter!!!

Ja, vi får se hur det går kommer väl gå och man får väl sova på tåget för det tror jag Knoddan kommer lära sig att göra!!

Tur man har en syster som ger uppmuntran och stöd!! Tack FIIIINA du hehehe!!

Så på grund av dessa verkligen fulla veckor blir det väldigt sporadiskt här på bloggen men håll ut snart kommer jag åter!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på, även om det är tufft, men det är under en tidsbegränsad så då går det väl an. Det är också för en god sak, att få träffa och veta lite om Knoddan, så det är nog mödan värt.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Ja tack för stödet kompis!! Tack och love det inte är en månad, ha det gott!!

FIAN sa...

Här är en till som stöttar och uppmuntrar - på distans! Önskar jag bodde granne och kunde ge dig ett handtag då och då... Nu är klockan 10:07 här i Sverige och jag tänker, tänker, tänker på dig, Norman och Knoddan.

Allt kommer att gå bra även om schemat är "tajt" som bara den!

Tusen kramar!

sophie sa...

kram Fian!!! Du är alltid nära i tanken!!