onsdag 27 oktober 2010

Vanlig onsdag ?

                                                                   

                                             
Nej, i dag har jag inget ta upp här på min lilla blogg i allafall känns det så! I dag är jag hemma då vi haft problem med ett element de kom och kolla på det igår fixa lite men sedan självdog det på kvällen, så de ska komma igen. Sedan har jag beställt lite kläder från en katalog så om jag har tur kommer det i dag också. Det blev lite tröjor då jag märkte att jag inte har några nu när det börjar bli lite kallare. Sedan fick man två för priset av en det som här kallas BOGOF Buy One Get One Free! Så det gjorde det lätt att välja lite snygga tröjor och om de inte passar kan jag lätt skicka dem tillbaka. Jag ska skriva lite helt vanliga brev i dag tänkte jag men då gäller det hitta "skrivarlusten" så vi får se hur det blir med det! Jag lyssnar också lite mer ingående på svensk radio i dag det blir lite bra dokumentärer. I övrigt verkar det bli en ganska vanlig onsdag i Hull i oktober i nådens år 2010!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe... roliga bilder... Jag borde skriva ett vanlig mail till dig men nu har en förkylning tagit överhanden så det blir inget av det de närmsta dagarna i alla fall. Men jag har det i åtanke!

/Trångsundsbon

Fia S sa...

Glöm inte vilken skatt en vanlig dag är!

Kram!

sophie sa...

Tack TB, tanken räknas!! Krya på dig!! Fia, kloka ord, vännen!! Kram!!