måndag 17 januari 2011

Jag...en mamma!!

 För ca en halv timme ringde janice och sa att JA DET BLEV ETT JA!! Knoddan är på väg hem till oss!! Nu väntar en heldag i Doncaster, där hon är ifrån, där vi ska få veta ALLT om henne från läkare, socialarbetare, fosterfamilj etc. Sedan i mars ska vi till en panel som godkänner adoption och då tar "överlämningen" över och i slutet av mars flyttar hon in!! Är i lätt chock som ni förstår det är läskigt och underbart på en gång. Hittills har jag kunnat berätta för Norman så klart och syster och min goda vän Marika!! Nu ska jag få tag i mormor dvs mamma!!!

10 kommentarer:

"Moster" Kim sa...

Säger GRATTIS här också! Ni kommer att bli underbara föräldrar och lilla Ciara kan skatta sig lycklig som har fått er. Kan knappt bärga mig tills jag får träffa underverket!

sophie sa...

Tack kära moster Kim!! och tack för allt stöd och hjälp under denna tid! kram

Anonym sa...

Gratulerar! Vad kul för dig och Norman efter alla turer och väntan.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Tack Trångsund!! Kram!

AUNTIE FIA sa...

UNDERBART! Har tänkt på dig hela eftermiddan då jag (trots sveda och värk)tvättat åt Tant K (snart 85) - är helt slut men hör av mig via FB när jag mår bättre. Den goda nyheten om Knoddan är bara såååå GOD att jag har svårt att hitta rätt ord! Du och Norman kommer att bli fina föräldrar och Knoddan...ja, hon kan tacka sin lyckliga stjärna!

Tusen kramar!

sophie sa...

Kära Fia hoppas du snart är värkfri och mår bättre. Tänker på dig och tack för all värme och vänlighet du visar!! Stor kram till dig Auntie!!

BERNERMORSAN sa...

GRATTIS vad kul för er!! Vilken spännande tid ni har framför er. Lycka till med allt. Kommer följa er resa via bloggen.

sophie sa...

Tack varmt välkommen!!

Anonym sa...

GRATTIS Mamma Sophie och pappa Norman. "Moster" Julia

sophie sa...

Tack kära moster Julia!!! stor kram!!