tisdag 6 februari 2018

Fem veckor!

Ja, här har det inte varit kul alls sedan fem veckor har jag varit sjuk! Nu efter jag till slut gick till doktorn har det börja vända. Men sedan nyår har jag hostat som jag aldrig hostat förr fast jag var trött körde jag på som vanligt stäade, hämta och lämna i skolan. Men till slut gick det inte jag blev aldrig bättre. Så fick sent omsider gå till doktorn och få stark penicillin. Som sagt det har vänt men jag är trött fortfarande och bröstet känns som någon boxat mig non stop! Jag har t om gått ner i vikt något jag aldrig burkar göra när jag är sjuk. Men det får väl ses som det enda positiva i kråksången!

Denna vecka tänker jag ta det lugnt, jag har inte varit i affär eller stan sedan nyår men inget jag egentligen behöver. Nästa vecka börjar lov för Knoddan två veckor ledigt jag hoppas dock hon inte får vad jag haft, fast hon borde nog fått det redan om så var fallet. Ska bli skönt med ledighet för oss alla.




Inga kommentarer: