tisdag 18 september 2012

Än blommar det!

Ja, det gör det men nu verkar hösten ha kommit! I morse åkte vi till stan Knoddan och jag och jag tror nog det var sista dagen man kunde gå strumplös i skorna. De senaste dagarna har jag funderat mycket över varför jag är så trött och efter talat med syster kom vi fram till att jag äter för dåligt om jag nu äter alls!

Så i dag handlade jag en hel del och imorgon ska vi handla mer då vi går efter lekgruppen. I övrigt är allt som vanligt.

I dag var vi tvungna går över till nummer sju då ett paket hade kommit när vi var ute. Grannarna i nummer sju är trevliga och hjälpsamma MEN det är något konstigt där!! Hemmet är konstigt lite varning redan där ser ut som någon samlar allt och lite till. Det känns inte så fräscht och det ligger med största säkerhet ett lik eller två i någon vrå! Familjen är också lite speciell men som sagt trevlig och klart alla är olika.

                         I dag åt både Knoddan och jag till lunch något vi gillar nämligen sushi!

5 kommentarer:

Helena sa...

Sushi är mums...

Kolla in det här, kanske ett julklappstips till dig och Knoddan? :)

http://etsy.me/Ujmfvg

Sophie sa...

Hahaha man blir ju hungrig!!!

Anonym sa...

Låter som några riktigt konstiga filurer till grannar. Sushi är något jag inte kan med, har testat några gånger men det går bara inte att äta. Mina smaklökar gillar uppenbarligen inte denna populära japanska maträtt. Om en vecka åker jag till Korea, ska bli spännande att pröva deras mat.

/Trångsundsbon

Sophie sa...

Wow vilken resa ha det kul och vill se ¨många bilder!!!!

Anonym sa...

Jag ska ta många bilder på resan, hoppas jag...

Tänkte tipsa om en sajt, hon kallar sig Lady Dahmer. Jag håller inte med om allt, men hon en del bra åsikter.

http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/

/Trångsundsbon