tisdag 18 oktober 2011

Det blev mycket gjort....

I dag hade jag planerat att Knoddan och jag skulle gått till lokala charity shopen men det blåser halv storm! Vi gick ut på baksidan för att lägga in lite prylar i skjulet med vi höll på att lyfta!! Så vi får ta det en annan mindre blåsig dag.
Vi hann eller jag hann i alla fall få en hel del gjort i morse såsom...bädda rent i sängarna, dammsuga, byta till vintertäcke, plocka ner gammal matservice och plocka upp nya samt sätta upp ny gardin i nedre hallen!! Så nu blir det mest att laga en god lunch det blir lax och bakad potatis. Igår var vi i stan och jag köpte ljung och planterade i de två krukor vi har vid ytterdörren det blev jättefint.

Datorn knasar så jag kan inte lägga upp bilder jag måste göra det på min laptopp så bilder kommer!

7 kommentarer:

Helena sa...

Men nu var du väl nästan lite FÖR ambitiös... ;)

sophie sa...

hehehe kanske det men nu är det gjort och det kan bli relaxa resten av veckan.....troligtvis inte men skönt ah det gjort!! Ha det gott i din landsända kram!!

Anonym sa...

Håller med Helene, du är mycket ambitiös. Vädergudarna var inte nådiga i STHLM igår, det regnade till förbannelse. Vilket gjorde att det tog mig 2,5 timme att komma hem från jobbet.

Maten lät mycket god.

/Trångsundsbon

sophie sa...

fy så bara hoppa isäng då!!??

Anonym sa...

Nja, snarare ett "hopp" i badet, ett hett skumbad och sedan hopp i säng.

/Trångsundsbon

FIAN sa...

Hej Vännen! Jag tar tillfället i akt för att berätta att min nya skrivare strular...så det "snail-mail" jag skulle skicka till dig kommer att lysa med sin frånvaro. Ska slänga iväg ett vanligt mail i helgen, så håll ögonen öppna!

Många varma kramar i höstrusket!

sophie sa...

Ok Fia ser framemot det!! Kram!!