måndag 9 januari 2012

Måndag!



I dag är det åter måndag och i dag känns det som en ovanligt tråkig dag redan!!! Natten var inte så kul knoddan vaknade och höll sig vaken i två timmar så jag satt, låg bredvid i hopp hon skulle somna. Men nej, till slut la jag henne i vår säng och la mig själv i hennes i hopp om att få några timmars sömn. Maken gick till jobbet vid fem så då gick jag tillbaka till vår säng och vi sov då bättre. Knoddan sov till halv nio och jag gick upp vid åtta så jag fick duscha i fred!

Nu ät tvättmaskinen i gång och lär gå några gånger till. Tänkte först åka en sväng till stan men om jag gör det i morgon kan jag låna makens busskort och många bäckar små.....  
Ska hänga upp lite tvätt sedan ska Knoddan och jag ta en lite promenad blir en runda med Bibbi!! Trist trist känns denna dag.................................................


6 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra med tråkiga dagar då uppskattar med de roliga dagarna desto mer.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Sant så sant!!!!!!!!!!

Helena sa...

Tycker du är så duktig på att ändå hitta på aktiviteter för dig och Knoddan när dagarna är trista. Det verkar alltid vara fullt upp med bakning och städning och shopping och annat!

Förresten så är Knoddan JÄTTESÖT i sin lilla jordgubbshatt :)

sophie sa...

Uppmuntran kära Helena...är alltid trevligt, tackar!! Kram

FIAN sa...

Hoppas dagen idag (tisdag) blir kuligare än igår...för övrigt instämmer jag med föregående "talare"! Man SKA ha tråkigt ibland...speciellt barn, som då får tillfälle att använda den egna fantasin!

Kram från mig!

sophie sa...

Kram Fia och tack för kloka ord!