tisdag 26 november 2013

Liten blir stor...

Det har varit en hel del glada nyheter den senaste tiden. Knoddan har varit hos ögonläkaren och det blir bara bättre. Vi fortsätter med lapparna ett tag till enligt doktorn men man blir så glad det går åt rätt håll. Sedan har Knoddan öppnat ett eget bankkonto, jag hade ett för henne. Men nu har hon ett eget som än står i mitt namn men om några år kommer kunna ha hennes namn. Det var på min bank de hade en kampanj att få unga att börja spara. Så det var en bra ide öppna ett åt henne att man sedan får en fin sparbössa i form av en gris gjorde det extra kul för henne!

Det börjar bli lite julstämning men vad jag blir trött på folk som stressar och knuffas när man är och shoppar. Maken gör inte hemmalivet roligare han sover inte ordentligt på första dagen på sin ledighet, då han jobbar natt behöver han ju det. Men han vill inte missa något av sina lediga dagar och det gör maken till en trött suris! Jag skulle inte ha något emot att fira jul långt borta och isolerat!!!


Inga kommentarer: