lördag 16 november 2013

Vi lever....

Ja det har verkligen varit lugnt här på bloggen. Har inte haft lust eller tid att sitta ner och skriva. Känns lite som bloggens framtid är lite begränsad. Ibland tänker jag vem skriver jag allt för... Men ett tag till ska vi väl försöka!

Knoddan mår bra efter en liten förkylning. Nu har det börjat bli mer om julen överallt och Knoddan känner av det för det har packats paket med hemgjorda hemligheter till nära och kära. I morse blev det lite julpyssel. I går var vi stan då det i torsdags hade tänds all julbelysning samt den stora granen var på plats på torget. Det var ett litet julland utanför makens jobb med karuseller mm men när vi var i stan var det inte igång så Knoddan blev ganska besviken, Vi får se i dag om vi åker in och åker!!
Vi fick besök förra veckan av syster med familj det tyckte Knoddan var kul men det var verkligen short and sweet!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så du har redan börjat med julstöket?! Själv är jag däckad av en förkylning, en förkylning från hell. Inte kul när jag börjat ett nytt jobb. Men vad göra?

Ha det gott i julstöket!
/Trångsundsbon

sophie sa...

Usch vad jobbigt!! Hoppas du snart blir bra. Inget pyntande än men Knoddan är väl medveten att snart så!!! Ska ta mig i kragen och skriva det där emailet!!

Krya på dig!