fredag 13 juni 2014

Mer bulle!

Denna gång på foten, jag gick snett när vi skulle gå till parken. Knoddan ska ta bort stödhjulen på cykeln och lära sig cykla utan och vi tänkte att i parken finns mycket yta utan bilar att lära sig på. Men kom bara runt hörnet när jag trampa fel det var en massa hål i trottoaren och då jag gjort illa andra benet går jag nog lite konstigt. Det gjorde ont som bara den och inte var det bättre av att maken sprang hem för öppna dörren, hur tänker karln ?? och jag fick stapla hem själv. Som tur tog Knoddan hand om mig med en massa gos. I dag har svullnaden gått ner lite och Knoddan får prova sig fram på cykeln här hemma. Det går vingligt (för oss båda) men snart så!!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, det var en rejäl svullnad. Hoppas det gått över och ni kan bege er ut på cykeltur igen-

/Trångsundsbon

Anonym sa...

Oj, det var en rejäl svullnad. Hoppas det gått över och ni kan bege er ut på cykeltur igen-

/Trångsundsbon

sophie sa...

Ja nu har den lagt sig lite. Knoddan har cyklat här hemma och det går riktigt bra och framåt!!

Hoppas allt är bra i Trångsund!

Helena Högberg sa...

Det där såg inte alls skönt ut :( Hoppas att det blir bra snabbt!

sophie sa...

Tack Helena, det redan mycket bättre!