måndag 2 juni 2014

Söndagen!

I går söndag var det en späckad dag. Det var jättefint väder soligt och varmt. Så det blev tvättdag körde tre maskiner, en innan vi åkte till stan de andra när vi kom hem. Vi åkte till stan då jag sett att stora posten är öppen på söndagar något jag inte trodde. Men när jag var där i veckan såg jag på öppentiderna att de har söndagsöppet. Jag brukar ofta gå och posta på måndagen om jag sålt något på Ebay och det är alltid långa köer. Så nu vet jag att på söndagen är det inga köer!!!

Innan vi var på posten var vi på Waterstone bokhandeln då de har sagostund. Vi har ofta tänkt gå men aldrig kommit dit. Det är i samma lokal där Costa favoritfiket finns men denna söndag blev det ingen fika. Men man fick 10% om man köpte böcker så det blev en passande bok för Knoddan!

Inga kommentarer: