tisdag 19 juli 2016

Hetta!

I dag och igår har vi haft jättevarmt här riktig värmebölja! Varmt ute betyder varmt inne,  i går kväll hade vi 27 grader i sovrummet. Det blir jobbigt att sova men Knoddan och jag tog en dusch innan vi las oss men jag var uppe två gånger till och duscha kallt annars hade jag inte klarat natten. I natt ska jag sova nere i vardagsrummet det blir svalare. Så glad när det är så här man har hus och trädgård! Finns alltid någon skön skuggig plats i trädgården att njuta av sommaren. Fy, att sitta i lägenhet när det är varmt. Poolen kommer nog upp i dag och då kan hela familjen svalka sig ser verkligen framemot det. Det gör nog Knoddan också då hon hittills bara badat i en liten plask pool, tar lite tid fylla stora poolen men det är värt det!












2 kommentarer:

Helena Högberg sa...

Nu läser jag ditt inlägg lite sent, men nu har vi riktigt varmt här också. Nu önskar man att man hade ett hus så att man kunde gå ut och in till de svala platserna, en pool att svalka sig i vore inte heller dumt :)

Sophie sa...

Värmen är lite över nu men fortfarande varmt på natten här. Men jag ska inte klaga på vintern sitter man inne och fryser!