fredag 7 mars 2014

Blöt mazarin

SØDERGÅRDEN Swedish Mazarin Tartlets


I morse hade vi en massa regn och mina planer på att ta mig själv och Knoddan till närmaste Lidl, som ligger två bussbyten härifrån gick om intet! Anledningen jag ville dit var att de hade/har Skandinavisk varor om det bara är en kampanj eller för "alltid" återstå att se men för lockande att låta var ouppkollat!!
http://www.lidl.co.uk/cps/rde/SID-5A4C6576-4E21F1D7/www_lidl_uk/hs.xsl/5235.htm?ar=10

Inte en massa varor men några man gärna skulle vilja ha men som sagt regnet satte stopp för det men nu är det planerat till helgen istället. Då får jag ju även hjälp med att bära i form av maken!

I övrigt har de senaste dagarna eller faktiskt veckor varit jobbiga Knoddan är "rädd" och vägrar sova i sin säng. Detta resulterar i att vi tillsammans dag och natt. Rädslan gör att hon håller i mig eller mina kläder hela tiden. Fast konstigt nog bara när vi är hemma!!  Jag räknade igår ut att de senaste 48 timmarna bortsett från duschen på morgonen har jag bara varit "ensam" 20 minuter. Klart det är en fas och det kommer gå över men just nu är det jobbigt. Sedan har Knoddan ögoninfektion och irriterade öron så det blev doktorsbesök i tisdags men det verkar bättre för var dag.


 

Inga kommentarer: