fredag 25 juli 2014

Tillfälligt öppet!!

Ja, ett liten inhopp kommer här. För jag vill tacka de som kommenterade på mitt senaste inlägg, jag mår mycket bättre nu, och det är säkert för den respons jag fick. Vill även tacka mamma som ringde på stört och med visa ord och omtanke hjälpte mig tillbaka på rätt köl!! Jag har ju inte så många läsare men få lite omtanke hjälpte och gjorde mig riktigt glad!! TACK! Jag har också planerat hur hösten ska bli för mig när hon börjar skolan och det har varit bra fockusera lite.

Sedan sist har vi njutit av varm sommar och sol. Knoddan har badat i polen och njutit varje dag och för första gången på länge har det känts som jag också haft semester. Har t om fått fin solbränna!!

Badbrud!
 

Nya brillor

Sommargott!

Katten Blacky njuter (?) av värmen
Fick in lite på Ebay så unnade mig själv något nytt!


Knoddan har haft sin halvdag i skolan och det gick toppenbra! Lärarna sa det var som hon alltid gått i skolan så det behöver man inte oroa sig för! Hon tyckte det var kul och ser fram emot att börja. Vi har "pluggat" lite här hemma och hon kan räkna till hundra och alfabetet på både svenska och engelska! Hon lär sig lätt och vi har just börjat ljuda och lägga till bokstäver till ord!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig pool hon har, lilla Knoddan! Har ni också "supervärme" i England?

/Trångsundsbon