måndag 9 juli 2012

Back to my roots!



I går kväll testade jag detta, se ovan, det är ett medel att ta bort hårfärning man satt i håret. Då jag färgar håret regelbundet byggs det liksom på för varje gång. Nu har det kommit i handeln flera olika märken med medel, jag valde detta då det var billigast. De är milda men jag var ändå lite skraj när jag skulle testa det. Men då jag ville bli av med gammal färg för att kunna gå lite ljusare i hårfärgen var det bara att testa.

Det tog lite tid och var några moment man skulle göra men resultat blev bra! Denna produkt lovade man skulle komma tillbaka till sin vanliga original hårfärg. Det gjorde jag så nu är jag ljusbrun vilket jag inte varit sedan 80talet!! Dock tycker jag det är lite rött i det så jag ska köpa hårfärg och färga barret men jag ska gå ljusare. De senaste åren har jag varit mörk nu väntar en ljusare framtid!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser bra ut, men ovanligt, då jag är van med en mörkhårig Sophie. Jag går och funderar på om jag ska färga håret för första gången i mitt liv. Kan inte bestämma mig. Alla blir ju gråhåriga förr eller senare i livet...

/Trångsundsbon

sophie sa...

Ja det är lite konstigt men jag känner nästan det är skönt bli av med det mörka. Man ska nog ha en färg nära sin egen. Lycka till om du tar steget!! Trevlig vecka! Nästa vecka är vi ju i Gimo då kan vi höras hoppas jag!!

Helena sa...

Ser bra ut!!

sophie sa...

Tack Helena! Jag e glad det inte ramla av var lite skraj!