måndag 2 juli 2012

Måndag regn tisdag regn .....

Ja, ungefär så ser de närmsta dagarna ut t om hela veckan ska bli regn! Sommaren verkar långt långt borta usch trist är bara förnamnet!!! Så i dag även om det är uppehåll just nu ska vi måla lite i köket, ja Knoddan ska få kladda och måla. Vi var uppe tidigt och jag tänkte vi skulle gå till charityshoppen och lämna lite men de öppnar inte förrän klockan halv tio så om det inte regnar kanske vi tar oss dit. Helgen var en hel del stugsittar dagar då det regnade en del.

En kompis från Sverige som bodde i en annan stad kom för att hälsa på sin gammla hemstad och skulle ev tittat förbi men då jag inte hört något verkar det inte troligt hon kommer hit. Om vädret håller upp hoppas jag vi kommer ut lite. I morgon ska vi kanske åka till stan men allt hänger på detta ruskiga väder. Det är lite jobbigt var så mycket inne speciellt att hitta på saker som ska roa Knoddan. Jag har i alla fall hunnit läsa en pocketbok de senaste dagarna något jag inte gjort på år och dar känns det som !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vädret är inte mycket bättre här hemma heller. Solen väntar med att visa sig från sin bästa sida.

Vad läste du för bok?

/Trångsundsbon

sophie sa...

Jag tror hon heter Jenny Dahlkvist eller nåt har skrivit en bok som heter TJock detta var hennes andra bok. Bra den med, jag är så trött på allt bantningsprat men här är böckor som tar upp kroppsfixering på ett bra sätt. Jag tar gärna emot några bra boktips !!!

Ska ju hem snart du ska jag ladda upp med lite pocket! Hoppas solen tittar fram snart!! Ha en fin vecka