söndag 3 mars 2013

Vattensäng!

Lördagen som var bjöd på sol och vi, Knoddan och jag åkte till stan. Det blev lite shopping och posten inte mycket mer. Såg inte en skymt av republikanerna som skulle dela ut info, för republik mot monarki. Men jag tror vi var inne lite för tidigt, ja ingen fara med det. Hörde sedan att det gott bra och Hulliganerna var positivt inställda till republik!

Dagen som är i dag har hittills inte varit någon vilodag. Den började kvart över sex med att knoddan "läckte" och kissade i sängen bredvid mig, icke så mysigt! Hon hade vaknat vid halv och jag borde ha tagit henne till toan men jag sa bara att hon skulle somna om!! Så det var bara att gå upp och byta i sängen vid det här laget hade maken kommit hem så gå tillbaka till kojs var uteslutet. Så vid halv sju var vi uppe och dagen började. Hittills har vi lekt, städat hyllan i köket, påskpysslat, byt gardiner i vardagsrummet samt bakat muffin! Nu känner jag att det är väl förtjänt med lite tvtittande.....

                                              Här är min favortireklam för tillfället så söt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är effektiv om dagarna, hinner med mycket. Fast skulle jag baka muffins hade inte blivit många att äta. Jag hade ätit smeten istället.

Tre-reklamen är skön.

/Trångaundsbon

Sophie sa...

ja smeten är god om inte godare! Trevlig vecka!