söndag 14 juli 2013

Fortsatt hetta...

Som inslaget innan även idag söndag och även i dag hetta. I går hade vi sommarens varmaste dag!! Jag försökte börja packa men hann bara med Knoddans kläder, hann och hann det var så varmt jag orkade helt enkelt inte. Men i morgon ska jag se till få ner mitt också. Har allt som ska med i huvudet men det är svårt då man inte vet vad det blir för väder.

I övrigt har helgen och förra veckan var helt ok i fredags fick jag lite solotid och hann t om klippa mig ca 10 cm blev jag av med. Jag blev jättenöjd med att ha hunnit klippa mig samt fixa lite ärenden!

Nu ser vi bara framemot att åka till Stockholm och lilla mommo/mamma!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker hettan är underbar! det är så kort tid vi får ha hettan. Den mesta tiden får vi stå med mörker och kyla. Så jag njuter till fullo av värmen.

Ha det gott i Stockholm!
/Trångsundsbon