onsdag 14 augusti 2013

God kväll och god natt!

Just lagt lillan förhoppningsvis sover hon hela natten som hon borde igår. Maken jobbar så då får hon oftast sova i vår säng. Det är rent egoistiskt dels vet jag hon sover bättre och jag behöver inte gå upp hela tiden och lägga henne tillbaka i sin säng. Jag måste få lite solotid på kvällen och också en bra natts sömn. Jag har varit så trött på senaste tiden så jag vet inte hur jag ska orka med något.... Tänkte t om börja dricka kaffe något jag gör ytters sällan och ALDRIG hemma men det ska ju pigga upp.

I dag hade vi varmt och sol och Knoddan och jag åkte till stan och gick på lite museum som det finns en hel del av och de är gratis! Sedan tittade vi lite i affärer och tog sedan bussen hem en helt ok dag med andra ord! Nu ska jag äta något och se lite tv eller dvd.

Här har ni min för tillfället favoritreklam.......och favoritman!

Inga kommentarer: