torsdag 8 augusti 2013

Nyklippt!

Vi åkte till York i tisdags för att få lite ombyte, vi längtar fortfarande bort!! Tog tåget i stället för bussen jag föredrar det då det finns toa på tåget.

Vi gick runt en del shoppade lite och gick på http://yorkschocolatestory.com/ där man fick äta en massa choklad och veta en hel del om dess historia mm. Rekommenderas!! Vädret var bra och en massa turister flanerade. York är trevligt mycket att se och göra.

Maken ville gå på http://www.nrm.org.uk/ National railway museum vilket jag inte tyckte var sådär kul men jag följde med och kollade lite i gift shoppen medan Knoddan kollade runt med pappa.

Knoddan behövdes klippas och vi passade på när vi var där, hittade en drop in. Jag ville de skulle ta en rejäl bit avlängden och ha som jag hade som barn en hederlig Gustav Wasafrilla!! Knoddan blev så fin och hon är en riktig tjej älskar bli ompysslad!!


Jag märkte hur nära vi är varandra Knoddan och jag, för det kändes som jag klippt mig flera gånger kändes det som jag var nyklippt!! Vi kom hem lite sent vid sjusnåret då tåget var försenat men det var en trevlig dag, nyklippt eller ej!!

Inga kommentarer: