fredag 2 augusti 2013

Tillbaks!

Ja, nu har v åter kommit till Hull efter en otroligt njutbar och kul semester. Vi kom i onsdags men låg över på hotell i Manchester då vi kom sent på kvällen. Sedan tog vi tåget hem på torsdagen. I dag har vi varit och handlat nästan i ottan vi åkte redan iväg vid klockan halv nio. Det var så hemskt varmt i natt så vi sov dåligt. Det är varmt här men nu molnigt och det hänger lite åska i luften.

Inte var det kul att komma hem som vanligt drabbas jag av som en sjuka det är som att gå in i en bubbla komma hit. Jag tror det är för att hemma i Sverige är jag 100% här bara halv..... Nu märker jag att både maken och Knoddan även de drabbats av det för det har varit ett evigt pratande om allt vi gjort och hur vi bara fått njuta av svenskheten. Jag vet ju att jag är svensk och även om jag inte förstod hur mycket det betyder för mig men att det smittar visste jag inte!! Jag har en massa blogginlägg som poppar runt i huvudet som ska skrivas ner de närmsta dagarna och en del bilder lär dyka upp.

Inga kommentarer: