onsdag 11 september 2013

Kalla vindar!

Nu har nog hösten kommit hit ordentligt haft blåsigt, regn och kallare väder. I går åkte Knoddan och jag till loppisen i kyrkan där jag brukade hjälpa till. Vi skulle bara hälsa på men när vi gick av bussen ångrade man sig nästan man gått ut. Det var riktigt kallt jag frys i min kofta och strumplösa fötter i skorna. Så när jag kom hem började jag leta online efter en lite varmare jacka, jag har en bra höstjacka men om det blir kallare innan man vill ta fram vinterjackan ahr jag inget. Så en lite längre lagom varm jacka behövs.

Hittade denna på ASDAs klädavdelning och den verkar både snygg och prisvärd, 19 pund lite över 200 kr tror jag. Jag har en del uppe på Ebay som det säljer hoppas jag kunna köpa denna jacka, så nu håller jag tummarna att jag gör det annars blir det än kallare!!

Lite suddigt men det får duga!

Inga kommentarer: