tisdag 10 september 2013

Mystiskt....

De senaste dagarna har jag haft lite konstiga känslor lite emellan "fjärilar" i magen till lite känsla om föraning eller vad det heter! Jag är på inte sätt synsk eller något men de senaste tiden har jag känt som något ska hända och med det lite oro. I går åkte Knoddan och jag och handlade och helt plötsligt kom jag på mig med att tänka" jaha nu händer det något" var säker jag skulle ramla, bli påkörd av en kundvagn eller något. Men jag försöker tänka bort det för det hela känns lite obehagligt. I morse var det värst mådde nästan fysiskt illa strax innan jag gick upp. Jag har också sovit dåligt några nätter har väl inte gjort saken bättre. Nu på eftermiddagen har jag dock kännt att det börjar lättat. Det är inte en enbart negativ känsla bara att något skall hända, jag kanske borde köpa en lott. Kanske blir man miljonär till helgen.....


Inga kommentarer: