torsdag 16 januari 2014

Värme!

Kanske är våren på väg för nu har det varit soligt och varmt nja mildare, några dagar. I går var vi i stan hade bankbesök samt gick på museum. Sedan blev det lite senare lunch skinny kyckling burgare med sallad till mig, korv och pommes till Knoddan och scampi till maken. Nu blev iden med en magrare kycklingburgare lite fel då jag tog en mockakaffe och en bit choklad mint cheesecake!! Det var gott och jag brukar aldrig ta efterrätt när vi är ute och äter. Så jag nu får man väl börja tänka lite på figuren!

I dag har Knoddan lagt en massa pussel och jag har städat kyl och frys, något jag tänkt göra länge. Nu är det gjort och utanför skiner solen från en alldeles blå himmel!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cheesecake med choklad mint smak låter jättegott.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Det var gott! Ha en god vecka!