måndag 22 november 2010

Man med lång stege.




Solen skiner över vår lilla del av Hull men det har regnat en massa igår och i natt. Ja, hela denna höst har det regnat en massa vilket har gjort att två av våra stuprör har "säckat" ihop. Den ena på framsidan vid ytterdörren har sedan vi flyttat in inte suttit fast ordentligt. Det som är bra med att hyra är att vi kan ringa upp repair linjen och de kommer ut och fixar. Nu med allt regn har även en på baksidan lossnat från takrännan så varje gång det regnar blir det ett problem. I morse kom de som skulle fixa det men nu väntar de på en lååååång stege!! I övrigt finns inga planer i dag förutom att titta på man med lång stege då!

Men jag vill skicka en stor kram till lillasyster som har det lite kämpigt just nu, jag har väldens bästa lillasyster!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!

Här i Trånkan snöar det. Riktigt inomhusväder är det. Jag passar också på att hälsa till din lillasyster, det vra trevligt att pratas vid!

Fast världens bästa lillasyster var en titel jag trodde att jag hade:).. Det finns fler tydligen...

sophie sa...

Hahaha, jo det kan nog finnas en eller någon till som känner sig träffad av den titeln!! Ha en mysig dag!!

Anonym sa...

Jag beamar en Kjempeklem även till din lillasyster!

sophie sa...

Tackar! Jag skickar en åt ditt håll med! klem!

FIA sa...

Jag har en riktigt trist typ till lillasyster och i hennes ögon är jag helt fel... Så mina systerkramar går till Sophie & Bea!

Här i Smaland, Sweden har det regnat/snöat snart ett dygn...sover såååå gott till ljudet av nederbörd! Inget ont som inte har nåt gott med sig...

Hoppas rännorna är på plats i Hull!

Kjempeklem! // FIA

sophie sa...

Hej hopp Fia! Du är härmed hederssyter till oss!! Systarna sisters!!

Hederssyrran... sa...

HEDERSSYTER låter lite "snubbel-på-tangenterna" men jag fattar ändå...mange takk! Och Kjempeklem till Systarna Sisters!