söndag 7 oktober 2012

Gå till sängs i kostym....

Tror jag tagit upp det förr men varför går folk ut i pyjamas!?!?! I morse pratade jag med syster på telefon hon och lilltrollet var ute på promenad tydligen en riktig powerwalk då de t om hade stegräknare!!!!

Jag kände att då kan vi inte vara sämre så vi satte Skrållan i dockvagnen och gick en lite promenad. Samma som vi alltid går trist då området här omkring som inte bjuder på så mycket att se på som att se lite natur eller t om skog eller äng ...icke! Men i alla fall vi gick i solen och det var vädervis riktigt skönt.

Men så klart fick lyckan (?) att se en tant som vädrade sin hund iklädd pyjamas!! Varför??? Orkar man pallra sig ur sängen kan man väl sätta på sig lite kläder om inte byta dra på ett par brallor ÖVER pyjamasen! Jag äcklas nästan när jag ser folk på till skolan med barnen handlar eller väntar på posten i pyjamas och morgonrock!! Men kanske går de i sängs iförda kostym eller jeans och tröja!?!?!?!

Inga kommentarer: