måndag 26 november 2012

Åter måndag!

Ja, nu är det måndag igen tiden flyger förbi. Jag verkar inte hinna något alls känns det som ! I dag var i alla fall maken ledig och tog Knoddan till tandis och jag gick till doktorn, obs  bara en koll. Sedan möttes vi i stan jag hade hoppats hinna kolla och ev jushoppa lite innan vi möttes upp men icke, vi nästan snubblade på varandra. Så det blev en snabb lunch Macdonalds och sedan lite Boots för inköp av shampo mm.

Sedan drog vi hem och där gjorde jag inte så mycket, Knoddan gjorde sin pärlplatta. Har ni tur är just du kanske en av de utvalda som kommer få en i julklapp!! I morgon är maken på jobbet igen och Knoddan och jag ska ja, det vet jag inte än. Onsdag blir det lekgruppen det är i alla fall spikat.

Hull har börjat julpynta och julkommersen är i full gång sedan i somras känns det som!! I torsdagskväll tändes granen och all julbelysning i stan. Knoddan och jag var i stan på dagen för att kolla läget lite med allt vi dåg var visserligen granen och en massa bajamajor!?!?! Hmm fattar inte riktigt varför de kände att det skulle bli sådant tryck på det!!

Fyra av de åtta vi såg!

Snyggt hantverk!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det för Knoddan hos tandis? Är hon rädd för tandläkaren eller går det bra?

/Trångsundsbon

Sophie sa...

Det gick bra hon tycker väl inte det är så kul men hon bet i alla fall inte tandis! Ha en bra vecka!