lördag 4 maj 2013

Packa pappas kappsäck...

Nu har jag äntligen börjat packa inför vår resa till Sverige på onsdag nästa vecka. Vi är borta bara tio dagar allt som allt, Knoddan och jag. Men att packa för två är inte lätt. Jag vet ungefär vad jag ska ta med mig för mig själv och det brukar bli ungefär det jag använder. Men till Knoddan har jag en tendens att packa alltför mycket, det finns ju så mycket sött jag vill hon ska visas upp!! Nu har jag i alla fall packat för henne....tror jag. Jag hoppas jag håller mig från att lägga ner mer men ev tar bort något det verkar i alla fall var "rätt" det jag lagt ner. Det är ju svårt då det nog är varmare här än hemma. Man vill ju varken svettas eller frysa!! När jag får en minut för mig själv ska jag packa klart. Jag vet det finns tips på vad man ska packa med sig vilka kläder man kan kombinera etc så man inte lägger ner för mycket. Får kolla upp det när jag får ytterligare en minut för mig själv!

2 kommentarer:

Helena Högberg sa...

Välkommen till Sverige! Hoppas att det blir fint väder!

Sophie sa...

Tackar det hoppas jag med!!! Ha en trevlig vecka!