söndag 10 juni 2018

I hypnosens grepp.


Ja min hypnos har gjort underverk och gått ner hittills 4-5 kilo på några veckor. Helt otroligt gå ner i vikt utan hålla diet eller äta något speciellt. När jag går i mataffären är det bara det som jag ska ha som åker ner i korgen. Konstigt jag inte har någon längtan till det söta och onyttiga fast ibland känner man lite längtan för mat kan ju ge njutning men nej, jag saknar inte det alls. För jag spar ju också pengar och det är nog värt mer än något annat. Jag är så nöjd att jag hittat Amanda och hennes app.

Jag hade nog gått ner mer om jag motionerat mer men pga. ryggen blir det mest långa promenader. Vi har mycket affärer parker etc nära. Sedan går jag ju alltid och hämtar, lämnar knoddan. Jag lyssnar på svenska deckare i öronen så det blir verkligen nytta kombinerat med nöje.

Just nu har jag just avslutat en bra bok och jag har en massa som väntar nedladdat. Tror jag ska fortsätta med Buthler - Öhlunds sjunde bok om ja, vad ska man säga ärkesvinet, Christopher Silverbielke. Har följt honom och nu är det som sagt dags igen fast jag fick ta en paus från Herr Silverbielke för han är ju minst sagt lite väl intensiv. Jag har lyssnat på en massa bra böcker med bra uppläsare för det är minst sagt viktigt. I böckerna om Silverbielke är det Stefan Sauk som läser och han passar verkligen man hör han njuter att berätta om Silverbielkes äventyr!





See the source image



Christopher Silfverbielke - stjärnmäklare, mördare och psykopat lever livet i "mellanmjölkssverige" med champagne, kokain, sexiga brudar i "uniform" och djävulska planer. Inte underligt att Christopher Silfverbielke är på ett ovanligt gott humör.


Inga kommentarer: