söndag 18 september 2011

Lite summering..........

Det är sent på söndagskvällen så jag har fått lite tid vid datorn. Knoddan är bättre tack och lov! Hösten verkar ha kommit lite sol har vi haft men också en massa regn samt kyla som börjar sakta krypa på. I morgon åker momo hem jag följer med till flygplatsen så merparten av morgondagen och kvällen kommer jag sitta på tåget Hull-Manchester-Hull!!

Med hösten kommer även lite depp krypande, det har det nästan alltid gjort men det är inget kul och väldigt svårt "rycka " upp sig vilket man tydligen ska göra. Med deppen kommer än mer hemlängtan, nu är jag helt klar sedan länge att inom max två år vill jag vara back home igen!! Dock känns det svårt hur vi ska fixa det men det är väl bara ta tag i det börja planera och spara pengar. Det liv jag lever här är inte det liv jag vill leva. Hemma var det inte alltid en dans på rosor t om ibland rent för jävligt! Å andra sidan har det inte varit en rosdans här heller!! Nu när vi i alla fall fått det bästa som england har att erbjuda nämligen Knoddan är det dags åka hem. Saknar gamla, ursäkta ordvalet, vänner samt min rara lillasyster!!! Maken ser även han framemot att byta miljö och är positiv inställd till en flytt så snart ses vi......hoppas jag!!!

4 kommentarer:

Kimster sa...

Vi är många som ser fram emot er återkomst till gamla Svea. :-)

sophie sa...

Tackar!! Putsa röda mattan!!!

Anonym sa...

Haha! Putsa röda mattan... Du är rolig du. Jag håller med Kimster du och din familj är välkomna hem.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Tack Trånkan!! Då kan vi träffas oftare oxå!!