onsdag 21 september 2011

Sovmorgon, krypande förkylning och insikt.

Knoddan kämpar på med slutfasen av sin förkylning. Hon har också kommit ur sin rutin lite vid läggdags vi har kvar spjälsängen i sovrummet. Meningen var att hon skulle börja sova i stor säng men då hon fortfarande sover lite dåligt pga hostan. Så vi får se hur det blir viktigast är att Knoddan blir frisk. Nu sover hon till efter åtta på morgonen vilket betyder jag får sovmorgon även om jag är vaken i ottan som vanligt. Men jag ligger kvar och lyssnar på tystnaden tills hon vaknar.

Jag känner att förkylning som både maken och Knoddan haft börjar krypa på har ont i bihålorna ont när jag andas. Så imorgon skall vi ut köpa lax och en massa förkylningsmedicin. Vi ska också hälsa på maken/pappa.

I övrigt tvättas det för fullt idag då det är sol och fint att hänga ute!

Insikten då......ja..., nya planer på gång!

Inga kommentarer: