söndag 25 september 2011

Sovmorgon!!

 Allt har gått bra för Knoddan sova i stor säng. Fortfarande vill hon dock man ska sitta tills hon somnat vilket är ok. När hon väl somnat så sover hon bra fast igår, andra natten vakna hon vid 21. Hon var jättesvettig kan vara förkylning som dock är nästan borta! Då jag hade tvkväll solo på soffan fick hon somna om på soffan. Det blev inte en sen kväll för mig så jag tog och la henne i sin säng. Jag såg lite sedan lite tv i sängnen innan jag somnade. Sedan sov hon till klockan nio i morse!! Hade jag inte själv gått upp och börjat plocka i gästrummet hade hon nog sovit längre!!

Hon åt tre skålar med flingor i morse så hon är helt klart frisk nu!! Sedan gick vi en liten promenad men det började regna så det var bara gå hem igen. Vi hade en ganska vanlig dag lek mm. När maken gått upp gick jag upp på övervåningen och städade badrummet och dammsög sovrummen. Nu blir det barntv innan läggdags i STORA sängen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att lilla Knoddan är kry igen. Så nu ärdet full rulle om dagarna med lek och bus eller?

VisitBritain visade optisk illusion på Centralen. Jag var där och såg det, läs och se bilder om det här:http://www.resedrommen.se/visitbritain.htm

/Minett

sophie sa...

Ska kolla in det! Ja nu är det full rulle igen. Ibland känner jag mig jättestressad att sysselsätta henne men hon leker ra själv sitter och pular med div saker. ha det bra!!