fredag 2 mars 2012

Medan Knoddan sover...

...lite middag. Så passade jag på att steka lite köttbullar, tänkte de ska vi ha imorgon. Vi var hos doktorn i morse och Knoddan och jag åkte dit utan vagnen. Vädret är toppen sol och varmt ca 13 grader. Knoddan verkar inte allt för sjuk men fick penicillin då jag tyckre hon varit hostig och förkyld så länge. Stackarn får knappt sova på natten och jag tycker det blivit lite värre. Doktorn var bra, ta i trä, för en gångs skull. På hemvägen handlade vi lite bland annat fetaost som jag hade till köttbullarna en liten bit i varje bulle. Det blir lite annorlunda och säkert gott. Det ska serveras i morgon med en ratatoulillelllleiuuue eller hur man nu stavar det!!!

När vi väntade på bussen hem var Knoddan lite ledsen och seg så när vi kom hem fixa jag lite mat men hon ville inget ha. Började gråta och drack bara lite äppeljucie och mjölk. Sedan somnade hon i min famn. Så nu får hon vila lite och med lite medicin i kroppen hoppas jag hon blir bra snart!




Trevlig helg önskar vi!!

Inga kommentarer: