torsdag 29 mars 2012

Postkö...

I dag gick Knoddan och jag ner till lokal postkontoret. Först hade jag tänkt åka till stan men sedan blev det av. Som sagt på det lokala postkontoret skulle jag posta iväg diverse paket har sålt en hel del på Ebay samt lite till släkt och vänner. När vi kom dit var det endast en före oss och ingen efter men så klart medan jag blev servad växte kö till en massiv kö, folk fick till och med stå utanför!! Snacka om få ilskna blickar inborrade i ryggen! Men vad ska jag göra.... Tycker inte det tog sååå lång tid alls. Efter det gick vi till coopen köpte mer bananer. Solen har lyst nu varje dag och igår var det 25 grader rena sommaren så vi har varit mycket ute. Men nu lovar de mer vårväder nästa vecka och att sommarvädret försvinner,  hoppas dock det kommer snart igen!

I morgon hoppas jag kunna blogga lite extra trevligt då det är en alldeles, alldeles speciel dag!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här i Stockholm har kung Bore varit på besök i dag, han kom med hagel och kyla.

Jag vill också att värmen ska komma tillbaka igen!

/Trångsundsbon

sophie sa...

Kylan har kommit hit också inte kul! Hoppas vi få lite värme snart både här och där!! Go helg!