tisdag 6 mars 2012

Trött är bara förnamnet!

Jo det verkar som efterdyningarna av förkylningen har gjort mig väldigt trött. Jag känner mig helt urlakad!! Maken jobbar åter natt och jag har allt ansvar för Knoddan och inte en liten andningspaus även om dagarna med henne är underbara. Men man bör väl vara i form för att njuta. Maken kommer hem vid  halv sju på morgon kvisten och då väcks jag så  vaknar Knoddan.... Inte konstigt man är trött!!

Jag har tidigare sagt att jag känner press mer för vad andra ska tycka, säga och tänka trots jag är en bra mamma. Om Knoddan inte vill äta och knölar lite vad måltideran får jag superstress att hon inte får i sig mat dvs näring. Men jag vet hon inte svälter men jag oroar mig vad "andra" ska säga tycka!! Men vem skulle det vara??

Nej jag måste hitta ett chill pill och relaxa lite......

2 kommentarer:

Helena sa...

Med tanke på hur mycket skräpmat och helfabrikat engelska ungar trycker i sig dagligen - burgare, fries till allt, chipspåsar, godis, litervis med läsk... behöver inte nämna allt för du vet ju vad jag menar... så tror jag nog att Knoddan är en av de mest välnärda ungarna i hela UK! Du är en samvetsgrann och omtänksam mamma. Ta ett par chokladpraliner och lägg dig på soffan en timme ;)

sophie sa...

Ohhh tack för de orden vännen bästa pillret!! kram