fredag 25 maj 2012

Veckan som var




...ja den var mer eller mindre snuvig! Äntligen kom värmen på tisdag det har varit varmare än varmt riktig högsommar. Trevligt men lite jobbigt när man är förkyld! I går var det bara hemskt trodde jag skulle kola vippen på eftermiddagen men jag överlevde och efter en relativt god natt mår jag lite bättre.

Knoddan gillar så klart att kunna var ute och har njutit av solen. Men måste skaffa solskydd till henne det är stark sol. I dag blir det en lugn dag hoppas jag maken börjar nattskift i kväll. Jag passar på tvätta och hänga ut vilket är skönt annars får jag hänga inne i extra rummet! I morse städade jag badrummet och övervåningen ska även byta i sängen.  I går och dagarna innan for jag som ett litet gnu och städade. plockade, lagade mat och underhöll Knoddan. När förkylningen kom insåg att jag måste ta det lite lugnt jag håller på gå sönder. Jag bestämde i alla fall vi skulle strunta i lekgruppen i veckan då vi båda var snuviga. Först fick jag dåligt samvete men va fasiken hälsan först!!


Inga kommentarer: