tisdag 4 september 2012

Vad gör man när man inte behöver göra något.....

Ja, nu har vi sommar här igen och det har varit varmt och skönt både dag och natt! Så vanligt plockar vi vilda björnbär varje dag och fyller frysen men nu har jag bestämt mig för att göra lite likör. Igår drog Knoddan och jag till ASDA och köpte lite blommor och planterade dem på framsidan i några krukor fint blev det!

I dag kom maken hem i ottan efter nattskiftet sov en stund sedan åkte han och Knoddan till stan. Så jag blev solokvist! Jag hade planerat göra en massa, skriva brev fota och lägga upp på Ebay, fixa och dona. Men bara med sådant som var mitt icke något hushållsarbete!! Egentligen skulle jag passa på att sova lite för jag har varit så trött denna vecka. Det blev i alla fall lite Ebay och början på lite brevskrivning. Nu är maken hemma imorgon med förutom en timmes möte imorgon s´jag tänker fortsätta ta det lugnt! Maken ska få bada och natta Knoddan också så det blir lite mer relax för mig ikväll!!!


Inga kommentarer: