torsdag 21 februari 2013

God natt.

Det är vad jag hade igår natt!! Jag hade tänkt var uppe lite längre och se lite TV då de senaste kvällarna har jag lagt mig ganska tidigt. Men när maken som jobbat dag kom hem och började pula runt på övervåningen där Knoddan sov, så pass att hon vaknade grusades mina planer.

Jag vet inte om Knoddan hade haft en mardröm men hon var så ledsen och trött. Hon var uppe ett tag och lugnade ner sig men ville inte sova i sin säng igen. Inget hjälpte så det var bara att lägga sig med henne i vår säng. Jag såg lite TV sedan kom maken upp och jag gick och la mig i hennes säng. Läste en lite i en bra bok Unni Lundells Houngsfällan.

Sedan somnade jag och sov ca tre timmar på raken vaknade somnade om för att inte vakna förrän vid halv åtta!! Jag brukar aldrig sova så vaknar, vrider och vänder på mig en massa men denna natt var helt underbar och det var jätteskönt att få en god natts sömn!!!



Inga kommentarer: