lördag 2 februari 2013

Klädstopp!

Jag hade planerat att gå igenom Knoddans garderob och byrå för att rensa ut lite då knoddan skjutit i höjden! I garderoben hade jag en låda med lite kläder som varit för stora men borde passa nu. Så det var bara att gå igenom byrån ta bort allt som kändes lite litet så det som legat och väntat kunde läggas in. Knoddan är smal så hon kan ha en hel del mindre kläder men nu när hon växt blir det lite kort. Då hon har en del som varit lite för långt har hon nu en massa "nytt"!! Hon har turen få en massa fint från Sverige och goa vänner/släkt men jag märker att svenska barnkläder är större än de är här i samma storlek.
Men det är svårt inför klädstopp då det är så mycket söt man vill köpa och när man sitter på Ebay på kvällarna är det svårt att inte klicka hem något gulligt till bra pris. Men skor kommer Knoddan behöva så jag får väl fokusera på det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att det är svårt att INTE köpa kläder till en liten Knodda. Det finns så mycket som passar en liten tjej.

Tänk om det var lika lätt att köpa kläder till en vuxen kvinna som mig själv.

CNNskirver om 10 saker man bör veta innan en resa till Sverige. Håller du med?

http://travel.cnn.com/10-things-about-sweden-256186

/Trångsundsbon

Sophie sa...

Ja det var riktigt bra tycker jag men gud vad jag blir sjuk av hemlängtan.......