lördag 23 februari 2013

Lördagsgodis!

I dag åkte Knoddan och jag in till stan dels för att posta ett paket samt för att fika. Vi gick till Costa mitt favoritfik. Det är inhyst i bokhandeln det är mysigt och gott kaffe! Jag trodde det skulle vara ganska tomt då det var tidigt men icke Hulls äldre generation hade tagit över en hel del bord men så klart fick vi också plats. Det blev kaffe latte och en pannini till mig Knoddan körde jucie och kycklingmacka. Knoddan tyckte det var kul att "fika" och hon fick en fjäril vikt av papper av en gubbe så det hela var en hit! Det gör vi om!!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det Knoddan som fotat dig eller? Fika är alltid trevligt. Själv gillar jag det fiket som Béa introducerade för mig en gång i Stockholm, nämligen Vtetekatten.

/Trångsundsbon

Sophie sa...

Ja det hon som fotat därför hukar jag mig så inte bara min haka kommer med! Kom till Hull så får du fälja med nästa gång!! Vetekatten är mysigt!