torsdag 7 februari 2013

Bloggjakt!

Jag har några bloggar som jag följer och uppskattar. Det var fler men en del la ner eller aldrig uppdaterade sig. Så ibland ger jag mig ut på jakt efter nya och ibland snubblar man på någon eller får en rekommendation.

Måste dock medge jag har tre bloggar som jag följer lite sporadiskt mest för de har så stort komedivärde samt så fyllda med kärlek till sig SJÄLVA! Först får jag väl be om ursäkt till deras fans för de tre är offentliga personer...först har vi, Martin Melin jag bara skrattar åt alla bilder från HELA hans liv man bjuds på. Se och skratta! Sedan har vi Lulu Carter nästan läskigt vilka bilder och tankar vi får ta del av... Sedan Carolas blogg ja vad ska jag säga hon som jag är adoptivmamma men där efter har vi inte mycket gemensamt. Jag försöker hålla en balans på hur mycket Knodda jag har här klart det är en hel del men en del förblir privat. Lilla Carola junior verkar leva high life!! Men som alla bloggar ska man skriva vad man vill och hur man vill!!

Men jag snubblade över en toppblogg i helgen som var jag tror jag var på en blogg som jag bara råkat få upp där var denna blogg rekommenderad http://loppisloella.blogg.se/ vilken kul och härlig blogg! Denna tjej är en verklig konstnär och en hejare på att väcka liv i saker som sedan länge glömts bort. Det är verkligen kul att ta del av det hon köper. Är du som jag också en loppisrotare, bakluckefantast och älskar leta fynd då är den blogg som gjord för dig. Efter jag läst blogg riktigt längtar jag att gå och leta prylar. Det har t om gått så långt jag har planerat en heldag nästa gång maken kan passa Knoddan så jag kan leta igenom lite charity shops!!

Jag tar tacksamt emot fler förslag på bra bloggar!!




 
 




5 kommentarer:

Helena Högberg sa...

Tack för dina rader om min blogg, det gjorde mig så glad!

Sophie sa...

Det var du värd det är en superbra blogg! Trevlig hleg!

Sophie sa...

Det var du värd det är en superbra blogg! Trevlig hleg!

Anonym sa...

Jag följer också Martin Melin. Carola brukar jag läsa ibland, men ibland för religiöst. En annan jag följer är Foki, därför att jag gillar bilderna http://fokis.se/. Och Underbara Clara läser jag lite nu och då http://www.underbaraclaras.com/. Och Lady Dahmer http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/

Det är de jag kommer på för stunden. Det finns inte så många bra bloggar. Sedan följer jag några resebloggar.

/Trångsundsbon


Sophie sa...

Jag ska kolla upp de du nämner, nog är det svårt hitta bra bloggar. Men riktigt kul när man dyker på en pärla!!! Ha det gott!