onsdag 20 februari 2013

Mitt i veckan!

I dag var Knoddans lekgrupp i en annan byggnad där det finns ett dagis. Vi var i en rum med lite andra prylar samt en massa sensoriska saker så det var roligt. Knoddan hade verkligen kul och var full av leklust så hon ville inte gå hem! Men nu är vi hemma jag är jättetrött och Knoddan leker med sina docksäng.

I övrigt har jag helt "tappat" ett blogginlägg som jag funderat ut och tyckte var så bra men jag har helt enkelt totalt glömt det. Jag hoppas det dock kommer fram snart för jag känner jag börjat försaka min lilla blogg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får börja skriva ned dina idéer till blogginlägg på papper eller i mobilen.

Vad kul att hon är nöjd med lekgruppen, den lilla tjejen.

/Trångsundsbon

Sophie sa...

Jo det borde jag göra har t om tänkt ha en liten note bok tillhands. Ha det!