söndag 26 juni 2011

Depp....



Nu är det soligt och varmt ute Knoddan bättre i sin förkylning maken skall bjuda på söndagsmiddag men jag deppar. Syster med familj känns som ett minne blott de åkte i fredags men det känns som 250 år sedan där jag ahr varit inburad dessa år!! Jag har satt igång en stortvätt för hålla mig upptagen och Knoddan som är så ljuvlig försöker pigga upp mig. MEN men det är jobbigt det blir så påtagligt att jag inte vill vara här längre....

Det väl ok de första året men sedan kom ju allt hemskt med grannen som verkligen förstörde ALLT!! Känns som jag sitter här på grund av synder i ett tidigare liv!! Klart har ju allt blivit så underbart med Knoddan men även där känns det trist att var så långt från vänner och familj. Jag vill vara i Sverige med alla dess fel och brister....BORTA BRA nåja, MEN HEMMA BÄST!!

När allt med adoptionen är klart vill jag att vi ska börja planera får åka hem, gud vad skönt det är att säga dessa ord, och sedan ta tag i det!! Norman har inget emot det tvärtom. Jag vet att många svenskar är väldigt förtjusta i England men jag måste påpeka att bo och att besöka ett land är väldigt annorlunda. Sedan är inte England London!! Jag trodde att jag sett engelskt liv när jag varit i England men ack vad fel jag hade. Satt jag här men mer trygghet bättre område och mer ekonomisk trygghet skulle det kanske vara bättre men det betvivlar jag! Take me home.....

4 kommentarer:

Béatrice sa...

Välkommen hem när det än blir. Saknar dig/er massor. Kram

sophie sa...

tack kram tilbaka!!!

Anonym sa...

Grannen?
/Ronny

Kimster sa...

Vi längtar tills ni kommer hem!