söndag 12 juni 2011

STRESSSSSSSSSSSSSS och glädje!!

 Nu kommer syster och lilltrollet imorgon. Knoddan och jag ska upp i ottan imorgon bitti och hämta dem i Manchester! Vi får gå upp vid halv 6 tror jag men syster måste upp vid 4! I alla fall har vi nu fixat en hel del såsom bäddat och dammsugit i det rum där de ska sova. Jag får ha Knoddan i vårt sovrum i en sk travel cot! Detta hus är så pytte så man måste vara uppfinningsrik hitta på lösningar. Knoddans spjälsäng har fått nermonterats och står mot en vägg i bakre sovrummet för där ska lilltrollets pappa sova sedan när han kommer om en vecka!! Vi hoppas dock på bra väder så vi kan vara ute en massa!!

NU TAR "LIVET MED KNODDAN" LITE LEDIGT! KANSKE KOMMER LITE BILDER OCH ETT OCH ANNAT INLÄGG DYKA UPP MEN VI HOPPAS VARA HELT TILLBAKA OM CA TVÅ VECKOR!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!

Njut av tillvaron när syster med familj kommer på besök, men som du vet går tiden fort när man har roligt, tyvärr.

Den där hängmattan vid stranden skulle jag inte ha något emot att få ligga i och läsa en deckare. Medelhavstemperaturen i STHLM har försvunnit efter en veckas närvaro.

Ha det gott och hälsa syster med familj!

/Trångsundsbon

sophie sa...

Jag hoppas den e på väg hit! Läst mycket i Aftonbladet på nätet om er hetta är inte så glad för vi har trist typsikt sommarväder a la sverige hehehe eller som det brukar vara!! Ha det gott kompis!!

FIAN sa...

Jag hoppas att du njuter storligen av besöket från Sverige!

Tackar för den "hemlighetsfulla" lilla presenten till Modern - ska överlämna den oöppnad (självklart!) onsdagen den 22 juni. Hon fyller den 23 juni, men tårtkalaset går av stapeln en dag för tidigt i år.

Tusen kramar till er alla!