lördag 4 juni 2011

Lördag hemma.

I dag vaknade vi åter till en solig och varm dag. Knoddan vaknade som vanligt i ottan men somnade om och vaknade åter vid 7 snåret, då gick vi upp! Vid åtta var vi alla ute, Norman är ledig idag, det blev lite fixande i trädgården. Mest för att jag hade förslagit han skulle klippa gräset tidigt då grannfan hade fest igår med hög musik! Det är det huset som ligger bakom/på sidan av oss de brukar ofta spela hög musik eller grilla så man försvinner in i deras os! De har ett jättetält i trädgården så meningen var väl att de från festen skulle ligga där. Så det passade bra klippa gräset tidigt och störa ordentligt!!!

Lördag är ju som bekant marknadsdag och då vädret är så fint vore det perfekt gå dit men jag har bestämt mig hålla hårt i pungen ja, penningapungen nu innan syster och lilltrollet kommer. Jag vill att vi ska kunna ha riktigt roligt och unna oss lite. Nu när vi båda har knoddor så ska vi passa på ha riktigt kul!! De kommer den 13e och det känns som julafton!!! Det är riktigt tråkigt vi inte kommer kunna åka hem i år pga adoptionen inte är klar till 100% än!!

Nu ligger Knoddan och tar en liten middagslur och jag ska åter hänga upp lite tvätt men hoppas hinna lägga mig ner lite också och få en lur jag med!!

Här bjuder jag på Knoddans absoluta favoritsång i en fin tolkning av Helene Sjöblom.

Inga kommentarer: