söndag 5 juni 2011

Intensiv söndag! Ojdå så var det ju bröllopsdag också....


I dag blev det extra intensivt då Knoddan inte ville sova en liten lur på dagen. Jag har funderat om vi ska hoppa över det, hon kan bli lite grinig och om hon sover någon timme blir hon piggare. Fast ibland kan hon eller vill sova i timmar. Så nu får vi se hur hon sover i natt hittills har hon sovit igenom hela natten för att vakna vid 5 tiden och sedan somna om. Ja, som sagt rapport kommer imorgon hur det gått.

Vi hade i alla fall en ganska kul dag vi hann med att städa badrummet plocka i det sk back room, där vi har allt bland annat våra kläder, samt dammsuga på övervåningen! Sedan blev det ganska mycket lek ute och inne. Vi hade nog varit ute mer men det blåste lite kallt. Knoddan blev lite grinig antagligen pga att hon inte sov en lur. Vi har fått en paraply vagn av antikrist den är ganska fin bra kvalitet men rosa rosa ROSA. I alla fall blir den bra även om jag fördrar vår Viper! Vi tvättade av den lite idag när vi plockade i utrymmet under trappan där den står. Knoddan blev totalt galen i den satt i den över en halv timme innan hon skulle gå i säng ikväll. Hon försökte knäppa kopplet, selen eller vad man säger! I alla fall höll det henne uppe till vanliga läggdagstiden 18.30! Jag var lite rädd hon skulle slockan tidigare men som sagt so far so good!!

Själv blir det bara relaxande i kväll maken kom hem och står nu i köket och fixar maten! Det är vår bröllopsdag idag 2004 sa jag I do...dobidibiddoodo till Norman! Sedan ska jag ta ett väl unnat bubbelbad samt se en rysare på dvd båda dessa aktiviteter blir solo då maken ska upp tidigt imorgon bitti och inte är en fan av rysare!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul blogg. Jag har delat denna på min FB-sida. /Ronny S

Sophie sa...

Tack jag la till dig här ska bli kul följa dina betraktelser!!