tisdag 7 juni 2011

Full rulleeeeeeeeeeee!!

Åter några dagar som varit fullspäckade! Sedan det mysiga badet i söndagskväll och tvsoffan, det blev inte någon rysare utan två engelska tvthrillers som just börjat här bra båda två! Ja, det har varit full rulle hela tiden måndagen gjorde vi väl inte så mycket tror jag för jag kommer inte ihåg!! I dag kom Janice och det var bara kul Knoddan var topphumör och spexade en hel del blandat bjöds det på många roliga ansiktsuttryck samt lite spontan dans! Jancie var nöjd att allt var bra och att allt går så bra och det gör det ju! Sedan efter hon gått tvättade vi och gick till lokala shoppen. När vi kom hem belv det lite mat och en liten lur för Knoddan. Kunde gott varit längre om inte en av katterna bestämde sig hoppa runt i hennes rum. Hon vaknade på dåligt humör och då började full rulle a mass...telefonen ringer det var ang sofforna vi beställt . Vi fick ju fel två 2sitsiga istället för en sådan och en 3sitsig. Nu ska de hämta dessa och samtidigt lämna de vi beställt den 22a juni!! Så när jag pratar med dem med en gnällig Knodda (vilket är väldigt ovanligt by the way). Så knackar det på dörren så klart!! Där står en kollega till Norman jag står då i dörren med en supersur Knodda (också det väldigt ovanligt)! Han skulle lämna lite stenplattor som Norman tydligen kommit över.....


Tyvärr har jag fibblat lite med min mobil som jag tar bilder med så jag måste be familjens tekniker dvs Normans äldste om hjälp för att få den att funka igen. Så tyvärr inga roliga bilder eller filmer innan den är fixad men jag bjuder på en fin bild på syster och lilltrollet som kommer på måndag......!!! Kan knappt bärga mig ska bli så kul så!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så coola brillor de har på sig!

Ett intressant youtubeklipp: historien om union Jack

http://youtu.be/WVZQapdkwLo

/Trångsundsbon

sophie sa...

Tackar skal kollas! Ha en god afton!