onsdag 29 juni 2011

Svala funderingar!



I dag skiner solen åter efter en grå dag igår. Det är också lite svalare ute vilket faktiskt är skönt för måndagen var på gränsen till outhärdlig! I går åkte Knoddan och jag till kyrkan för att hälsa på och det var väl ok....fick i alla fall med mig lite hallon och en gurka!! Jag köpte en trevlig bok till Knoddan med Nalle Puh men glömde den där. Det där med minnet är en klar effekt över att vara mamma jag glömmer en massa speciellt saker som har med mig själv att göra.

I dag ska jag till doktorn vid 15 så då maken är ledig se om jag inte kan få någon extra tid i stan. Längtar att få sätta mig i stan på Costa med en fika och läsa en bok. Det är nåt jag inte hinner alls att läsa en god bok när jag har en massa som ligger och lockar!!! Maken är ju från en annan planet när han gav mig en ny och fin MP3 spelare.......när ska jag hinna lyssna på den!! Jag har bara hunnit ta den ur förpacknigen än mindre laddat ner musik!!

Nej då, nu finns inte heller tid till att brodera ut mer tankar här för tvätten kallar.......

Inga kommentarer: