fredag 29 juni 2012


Inte konstigt det, då Knoddan vaknade kvart i sex! Jag hade huvudvärk, täppt näsa och ont i magen. Vet inte varför men de senaste dagarna har det varit så varmt riktgt åskhetta och jag märker jag ofta mår dåligt då. I går hade vi lite åska och en del regn men i dag är det sol och lite friskare men hade som sagt gärna sovit lite längre. Ska dock tvätta i dag så jag satte på en tvätt i ottan och nu går maskinen på högtryck. Passar på hänga ut då vi har sol och de lovar mer regn i helgen. Det blir nog en liten lur på dan med Knoddan annars kommer jag att falla ihop på eftermiddagen.


I går åkte jag till stan med då det var så varmt var det mer en plåga. Tanken var att Knoddan skulle klippa håret men hos den frissa jag går till var det väntetid på en halvtimme så det var ingen ide. Jag klippte då luggen på Knoddan när vi kom hem men hon behöver klippa hela håret men det får vänta ett tag till. Knoddan vägrade sitta i vagnen så vi körde utan och det gick bra men det gör allt lite jobbigare speciellt när jag handlade en del mat.


Vi önskar trevlig helg!!!!

Inga kommentarer: